Karta se može kupiti na više načina:
Voznu kartu/prtljažnicu je potrebno čuvati cijelo vrijeme putovanja te na upućen zahtjev pokazati kontroloru ili voznom osoblju.
U tom slučaju putnik je dužan kupiti novu kartu.
Mjesto u autobusu je poželjno rezervirati jer putnici bez rezervacije riskiraju da ostanu bez istog. Putnici bez rezervacije se mogu ukrcati u autobus samo u slučaju kad su već primljeni svi putnici s rezervacijom.
Rezervacija se može napraviti na autobusnom kolodvoru ili ovlaštenim prodajnim mjestima. Napominjemo da se kupnjom karte na internetu se istodobno obavlja rezervacija kako u polasku, tako i u povratku, u slučaju povratne karte.
Rok za rezervaciju linijskog prijevoza zavisi o krajnjem odredištu putovanja. Poželjna je rezervacija od 4 dana prije početka putovanja, a krajnji rok 24 sata prije početka putovanja.
Rezervacije za pojedino mjesto u autobusu nisu moguće. Ipak, naše će se osoblje potruditi izaći u susret željama putnika.
Rezervacija preko interneta još uvijek nije moguća. Međutim, kupnjom karte putem interneta na stranici www.croatiabus.hr se rezervacija obavlja automatski, bez obzira je li se radi o jednosmjernoj ili povratnoj karti. U tom slučaju sen naplaćuje se naknada za rezervaciju u iznosu od minimalno 5 kn ili 5% na svaku kartu (max. 20 HRK).
Da, bez obzira je li se radi o polaznom ili povratnom smjeru. U slučaju otvorenog povratka, kada putnik nije odredio datum povratka, potrebno je napraviti rezervaciju.
Internet kartu je potrebno ispisati. Inače se smatra da se radi o putniku bez karte te se istom naplaćuje nova.
Povratna karta vrijedi 6 mjeseci, osim u slučaju internet karata kada vrijedi samo na naznačeni datum na karti ili kod karata s otvorenim povratkom od 60 do 90 dana.
Molimo pročitati Uvjeti online prodaje.
Povratna karta ne sadrži datum povratka, izuzev internet karte, te je poželjno obaviti rezervaciju u povratku. Pogledati pitanje 2.
Povratna karta kupljena putem interneta se mora iskoristiti u terminu naznačenom na karti.
Molimo pročitati uvjete Uvjete online prodaje
U slučaju manje cijene putnik je dužan izvršiti nadoplatu odmah u autobusu, dok je u slučaju veće dužan zahtjev uputiti voznom osoblju (ako je karta kupljena u autobusu) ili pisanim zahtjevom i priloženom kartom prijevozniku na info@croatiabus.hr.
Cijena prijevoza objavljena na stranici www.croatiabus.hr uključuje isključivo cijenu karte, tj. cijenu karte kupljenu u autobusu.
U tu cijenu nije uključena cijena prijevoza prtljage, kolodvorska i rezervacijska naknada.
Prilikom kupnje karte online se naplaćuje servisna usluga od minimalno 5 kn ili 5% za svaku kartu.
Kod kupnje karte na kolodvoru naplaćuje se kolodvorska i rezervacijska naknada čiji iznos određuju sami kolodvori.
Prilikom kupnje karte na Tisku naplaćuje se rezervacijska naknada.
Putnik koji je kupio voznu kartu, a želi odustati od putovanja, ima pravo uz prethodno dostavljen pisani zahtjev prijevozniku na povrat dijela uplaćenog novca ukoliko isti podnese minimalno 12 sati prije početka putovanja i uz priloženu putnu kartu.
U tom slučaju će se putniku povrat novca uplaćenog za kartu, umanjen za administrativne troškove od
Za izgubljenu voznu kartu, odnosno voznu kartu koja se vraća u roku kraćem od gore navedenih rokova, odnosno nakon što je putovanje već započelo ili ako je putnik svojom krivicom otputovao autobusom drugog prijevoznika, naplaćeni iznos se ne vraća.
Trošak rezervacije nije podložan povratu.
Zahtjev za povratom sredstava je potrebno uputiti isključivo putem elektronske pošte u svrhu registriranja točnog vremena otkazivanja ili promjene detalja puta. Sve zahtjeve je potrebno uputiti na info@croatiabus.hr.
Ako je putnik iskoristio vožnju u jednom smjeru i želi odustati od povratne vožnje, tada vrijede uvjeti iz prethodnog odgovora. Povrat se obračunava na razliku plaćene cijene povratne karte i iznosa cijene za vožnju u jednom smjeru.
Prijevoz prtljage općenito je ograničen na dva komada po osobi (uobičajene mjere: duljina (55 cm) - širina (25 cm) - visina (max. 100 cm)).
Ručna prtljaga koja se može pohraniti na, za to predviđeno mjesto iznad glave putnika ili ispod prednjeg sjedala, prevozi se besplatno.
Naknada za prijevoz prtljage se plaća prije ulaska u autobus u gotovini. Na prtljagu se stavlja primjerak prtljažne karte (dalje prtljažnice), dok se drugi uručuje putnika. Putnik je dužan sačuvati svoj primjerak do kraja putovanja kako bi uz predočenje istog dokazao vlasništvo nad prtljagom.
Pri prijavi nestanka ili oštećenja prtljage, obavezno se mora priložiti prtljažnica, kao potvrda o plaćenoj naknadi za prijevoz prtljage.
Prijevoz kućnih ljubimaca nije dozvoljen.
To ovisi o ruti i periodu godine u kojem se putuje. U srcu sezone, srpnju i kolovozu, u većini slučajeva to nije moguće. U ostatku godine je moguće ponijeti bicikl, ali za svaku sigurnost vam savjetujemo da nas kontaktirate na info@croatiabus.hr barem 48 sati prije polaska autobusa kako biste dobili potvrdu. U slučaju potvrde prijevoz se plaća do 40 kn tuzemno.
U slučaju gubitka prtljage potrebno je kontaktirati središnji ured na info@croatiabus.hr uz kratak opis što je izgubljeno, kad i gdje.
Putnik će biti obavješten od nadležne službe o ishodu istrage. Mole se putnici da upite dostave najkasnije osam dana od datuma putovanja, inače upit neće biti predmet razmatranja.
U našem asortimanu postoje popusti za posebne kategorije korisnika. Popusti se ne kumuliraju.
Najčešće su to djeca, studenti i umirovljenici.
Molimo pogledati u rubrici Posebna ponuda
Popusti se ne kumuliraju, osim u slučaju povratne karte.
Grupni popusti se mogu ostvariti u dogovoru s prijevoznikom, za grupe iznad 10 članova.
Djeca i maloljetnici, koji još nisu navršili 16 godina, prevoze se samo ako posjeduju ovjerenu dozvolu roditelja ili skrbnika, te ako putuju u pratnji jedne odrasle osobe. Mladi od navršene 16-te godine smiju putovati sami, ako posjeduju ovjerenu dozvolu od roditelja ili skrbnika. Prije putovanja potrebno je da putnici odnosno roditelji ili skrbnici uzmu u obzir nacionalne odredbe pojedinih zemalja kroz koje linija prolazi.
Na adresu prijevoznika ili info@croatiabus.hr potrebno je dostaviti kopiju vozne karte i/ili prtljažnice te podatke tvrtke: naziv, adresa i OIB. R1 se dostavlja na zaprimljenu adresu tvrtke ili osobe.
U slučaju kašnjenja autobusa u polasku/dolasku, molimo kontaktirati najbliže mjesto prema mjestu polaska čiji kontakt možete naći u prodajnoj mreži.
Tijekom visoke turističke sezone kašnjena su moguća, posebno vikendom, pa je u tom slučaju potrebno kontaktirati prometne urede (koji imaju zadnju informaciju o kretanju linija).
Zagreb, Karlovac:
+385 (0) 91 6113 073
Pula, Umag, Poreč, Opatija, Rijeka, Novi Vinodolski, Crikvenica, Labin, Delnice:
+385 (0)91 2181 655
Vukovar, Slatina, Vinkovci, Županja, Slavonski Brod, Požega, Nova Gradiška, Đakovo, Osijek, Virovitica
+385 (0)91 6675 895, +385 (0)98 392 553
Koprivnica, Varaždin, Novi Marof, Čakovec:
+385 (0)91 2181 650
Dubrovnik, Metković, Ploče:
+385 (0)95 8644 830
Zadar, Biograd na Moru, Vodice, Šibenik, Trogir, Split, Makarska:
+385 (0)91 2181 456
Ukoliko putnici žele poslati pohvalu za primljenu uslugu, poželjno je pohvalu dostaviti u pisanom obliku na e-mail: pravna.sluzba@croatiabus.hr.Svaki primljeni dopis putnika se obrađuje te pohvala upućuje svim službama i voznom osoblju vezanom za liniju za koju je pohvala upućena.
Unaprijed se toplo zahvaljujemo.
Ukoliko putnik želi uložiti prigovor na uslugu, prigovor je potrebno podnijeti u pisanom obliku na e-mail: pravna.sluzba@croatiabus.hr. Prigovor se može podnijeti najkasnije osam dana od datuma putovanja te je nužno da sadrži dan, vrijeme i relaciju putovanja te detalje zbog koja se ulaže. Prijevoznik je obvezan dostaviti pisani odgovor najkasnije 30 dana od dana primitka prigovora.